Ами ако предположим, че всяка фирма предложи именно тези две "полезности" на своите дистрибутори.
И сега аз си имам достатъчно парички и се регистрирам в 5, не в 50, не- по-добре в 5 000 компании. И започвам да набирам само хора- нищо повече. В даден момент нарал по 10 дистрибутора за всяка компания(вероятно всичко общо ще имам само 10 под мен
). И се отдавам на заслужена пенсия
. Само трябва да ръчкам тези под мен да правят същото и независимо, че не съм реализирал никакъв обем(което показва колко съм кадърен) то ще си взимам кинти за нищо работа.
Няма реализация на продукти, а има кинти. Как да го наречем?
Може да кажем, че съм станал лидер в МЛМ.
Във всяка голяма и просперираща компания именно тези две "хубости" са изключени от маркетинга.
В МЛМ дистрибутора е като пумпал- ако спре да се движи и развива, бизнеса му ще западне. Затова МЛМ не е за всеки. Трябва постоянно да се научават нови умения които да ти помогнат да се възползваш от новосъздадената обстановка.
Именно в големите компании постоянно измислят нови и нови инструменти за работа, които да отговарят на сегашните изисквания на средата. и не е случайно, че именно те правят най-големите обороти и имат най-стабилни и работещи мрежи.
Това за което говорите е друг маркетинг- то е стартиране + голямото надлъгване да накараш друг да ти заработи парите. Моите уважения, но предпочитам маркетинг който те стимулира да се доказваш постоянно, а не да лежиш на стари лаври.
Все пак е добре, че има в някои компании и такива "преимушества"- всеки сам да избере къде му е мястото. А времето ще покаже кое е по-ефективно(то вече е доказано, но иска четене...)