Здравейте,
За тази тема ме провокира едно от мненията, поснати последно във форума.
Мисля, че точно тук трябва да насочим всички пишещи усилията си и да напипаме подводните камъчета за МЛМ.
И, разбира се, да си вземем уроците и да не повтаряме грешките си.
Моето мнение е следното:
Повечето сътрудници, заблудени от поршетата, милионите, яхтите и т.н. материални стимули, се впускат в бясна надпревара по заробяване на приятели, познати, техни приятели, техни познати и т.н. и в крайна сметка имаме много неискрени отношения.
1. Обаждаш се на човек, който не си виждал месеци, та дори и години и с преповдигнат тон вземаш да му разказваш как ще забогатее от МЛМ... Просто думи нямам... ако на мен ми се случи, директно го отсвирвам... много мразя лицемерни хора.
Да, нямам какво да си кривя душата... МЛМ те приканва да вършиш точно това... И на мен ми се случва... НО!!! се старая така да представя нещата, че поне да не е толкова видно, използваческо и комерсиално.
2. Всяка тема се завърта около компанията, към която си започнал. И какво ... в крайна сметка си един промит мозък, който мнооогоо си е повярвал, че ще изкара "диамантеното" (нали в някои компании така се кръщават) ниво и ще си остави наследство на внуците до 9 поколение...
Хора, нека да се осъзнаем - идеята на МЛМ е предимно чрез препоръка да насочим наши приятели и познати да изпитат качествен продукт... Но ако станем едни досадници, никой не би ни повярвал...
3. Бързото забогатяване - стига с този мит! Ако не се работи интензивно и целенасочено, надали от небето ще падне някое милионче...
Ненавиждам начина на представяне на повечето МЛМ компании... Както написах в едно от мненията ми, хората са далеч по-умни от това, което им се иска на МЛМ компаниите...
Много ме дразни фактът, че мулти левълът си е издействал имиджа на капан за наивници...
Според мен ВСИЧКИ, КОИТО ВСЕ ПАК СМЕ ВИДЕЛИ, ЧЕ ИДЕЯТА НА МЛМ КОМПАНИИТЕ Е ВСЪЩНОСТ МНОГО ДОБРА, СМЕ ОТГОВОРНИ ТАЗИ ИДЕЯ ДА СЕ ПРЕДСТАВИ ПРАВИЛНО.
Нека да се постараем да "пооправим имиджа" на млм чрез личния си пример.
Хората ще ни се доверят, само ако наистина сме доказали, че можем да оправдаем доверието им.