Първият и единствен МЛМ форум в България се продава! Изпращайте своите оферти на zaekyt7@gmail.com

Критерии за сравнение

Ако искате да докажете, че вашата МЛМ компания е най-добрата, може да го правите единствено тук. Спазвайте добрия тон и не забравяйте, че сте колеги.

Re: Критерии за сравнение

Мнениеот Тиш » Съб Апр 09, 2011 8:48 pm

Който желае, може да го запозная в подробности с изложените по горе критерии за бизнес в МЛМ, компанията ни!
NND, прекрасни дни във Виена!
Тиш
 
Мнения: 11
Регистриран на: Пет Апр 08, 2011 2:04 pm

Re: Критерии за сравнение

Мнениеот 404i » Нед Апр 10, 2011 8:35 am

Ами ако предположим, че всяка фирма предложи именно тези две "полезности" на своите дистрибутори.
И сега аз си имам достатъчно парички и се регистрирам в 5, не в 50, не- по-добре в 5 000 компании. И започвам да набирам само хора- нищо повече. В даден момент нарал по 10 дистрибутора за всяка компания(вероятно всичко общо ще имам само 10 под мен :) ). И се отдавам на заслужена пенсия :D . Само трябва да ръчкам тези под мен да правят същото и независимо, че не съм реализирал никакъв обем(което показва колко съм кадърен) то ще си взимам кинти за нищо работа.
Няма реализация на продукти, а има кинти. Как да го наречем?
Може да кажем, че съм станал лидер в МЛМ.
Във всяка голяма и просперираща компания именно тези две "хубости" са изключени от маркетинга.
В МЛМ дистрибутора е като пумпал- ако спре да се движи и развива, бизнеса му ще западне. Затова МЛМ не е за всеки. Трябва постоянно да се научават нови умения които да ти помогнат да се възползваш от новосъздадената обстановка.
Именно в големите компании постоянно измислят нови и нови инструменти за работа, които да отговарят на сегашните изисквания на средата. и не е случайно, че именно те правят най-големите обороти и имат най-стабилни и работещи мрежи.
Това за което говорите е друг маркетинг- то е стартиране + голямото надлъгване да накараш друг да ти заработи парите. Моите уважения, но предпочитам маркетинг който те стимулира да се доказваш постоянно, а не да лежиш на стари лаври.
Все пак е добре, че има в някои компании и такива "преимушества"- всеки сам да избере къде му е мястото. А времето ще покаже кое е по-ефективно(то вече е доказано, но иска четене...)
Последна промяна 404i на Нед Апр 10, 2011 2:33 pm, променена общо 1 път
404i
 
Мнения: 11
Регистриран на: Пет Апр 08, 2011 6:16 am

Re: Критерии за сравнение

Мнениеот NND » Нед Апр 10, 2011 9:07 am

НИКОЙ И НИКЪДЕ не е казал,че не трябва да работиш ,ако тези изисквания ги има в маркетинговия план.Напротив!!!Има изискване за активност,което гарантира всичко това за което говорите(освен за записването в безброй компании :D )!!И ако не сте опитали начина на работа при двата случая,нормално е да разсъждавате така!!
NND
 
Мнения: 4
Регистриран на: Пет Апр 08, 2011 5:14 pm

Re: Критерии за сравнение

Мнениеот Инна » Чет Окт 20, 2011 11:45 pm

Склонна съм напълно да се съглася с 404i , освен ако не разбирам нещо грешно. Правилно ли разбирам, NND, че ако се включа в мрежова компания случайно, и още по-случайно включа някой действащ, аз ще получавам пасивен доход, по-голям от неговия, само заради изпреварването? А по повод не-падането от ниво - ако изтегля заем и инвестирам например 20 000лв в закупуването просто на продукти от моята компания, без дори да намесвам спонсориране, ще получавам пасивен доход примерно 2000лв всеки месец до края на живота си? (20 000лв е напълно произволно избрана от мен сума, както и бонуса от 2000лв - в различните компании е различно, разбира се, но да речем, че е горе-долу така :)
Ако това се случи на практика - въпросната МЛМ компания ще фалира много бързо, колкото и да е богата. Но може би моменти преди фалита ще е в своя апогей - всички българи ще се включат в компания, която раздава незалсужени пари :)
Не ме разбирай погрешно, NND, аз също бих се радвала на посочените от теб условия, но заради горепосочените причини според мен това е невъзможно.
Инна
 
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 10:25 pm

Re: Критерии за сравнение

Мнениеот Инна » Чет Окт 20, 2011 11:50 pm

Опа, то имало и втора страница по темата :) Нова съм във този вид общуване, моля да ме извините. Така или иначе се придържам към мнението си :)
Инна
 
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 10:25 pm

Re: Критерии за сравнение

Мнениеот admin » Пет Окт 21, 2011 9:38 am

Плановете на всички МЛМ компании са направени така, че компанията не може да фалира "на теория". Парите в крайна сметка идват само и единствено от продажбите, а най-голям процент от тях си взима винаги компанията :)
В България стартира нова MLM компания, бъдете на линия за появата на Free MLM!
admin
Site Admin
 
Мнения: 174
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 1:07 am

Re: Критерии за сравнение

Мнениеот deni_da » Нед Окт 23, 2011 6:12 pm

Всяко едно предприятие, всяка една компания се създава с ЦЕЛ ПЕЧАЛБА. Така че е напълно нормално млм компаниите също да си обезпечат едно безпроблемно функциониране. Те искат да си продават продукти, ние да им помагаме да ги реализират и да печелим и двете страни.

Да, един от критериите, че дадена млм компания не е пирамида, е точно фактът, че бонусите се изплащат за реално потребление. Всекиму според заслугите.
Аз лично съм получавала и по-малки бонуси от мои сътрудници. Един от месеците се случи така. Само една линия работеше наистина силно, другите малко се бяха свили.
Да, не съм се сърдела за това - напротив. Радвах се, че мои партньори са по-успешни от мен и още повече бих им помагала. В случая това ме мотивира да насоча усилия и към другите ми линии, така че и оттам да израстнат успешни лидери.
Много е важно маркетинговият план да ни мотивира да действаме и да знаем, че ще получим колкото ни се полага и то справедливо.

Много ме демотивират маркетингови планове, където лежеш на стари лаври перманентно.
deni_da
 
Мнения: 50
Регистриран на: Чет Сеп 09, 2010 4:40 pm
Местоположение: София/Пловдив

Re: Критерии за сравнение

Мнениеот ФМ Груп България » Пет Фев 24, 2012 1:04 pm

Здравейте,
с всичко изброено до тук съм съгласен и го подкрепям. Ще ми се, обаче, да добавя нещо, което според мен е в основата на това, изобщо да се осъществи МЛМ в нашата страна. Имам предвид ЛЕГАЛНО ПРИСЪСТВИЕ на МЛМ-компанията в България:
1.централно представителство за страната - франчайзър на компанията или нейно лично присъствие у нас - той е носител на правата за създаване на мрежова структура от клиенти и дистрибутори, с него те сключват своите договори за включване в мрежата, от него се извършва изплащането на бонусите, той е носител на търговската марка и на правата за разпространение на продекцията в страната, той регистрира продуктите като легално разпространявани у нас, той е институционален гръб на цялата дейност, към негови сметки се извършва плащането на продуктите;
2.поддържани от горното представителство складови наличности у нас - за да може заявената продукция, да достига до клиента си в рамките на не повече от 1-2 дни от заявяването й. Така не се натоварва поръчката излишно от транспортни разходи, та било то и за 1 разфасовка или комплект продукти. Съгласете се, че доставки от чужбина само утежняват дистрибуцията.
3. добро администриране на дейността

Напълно осъзнавам, че в основата на МЛМ-бизнеса са човешките мечти, желанието за развитие, изграждането на лични качества и лидери. Знам, че МЛМ има и в Нигерия, и в Джибути, и в Бряг на слоновата кост. Но истинско развитие може да има само при наличието на изградена административно-правна основа. Иначе, занимаваме се просто с извънкласна дейност, правим нещата като хоби, не сме сериозни.
Мое лично мнение е, че за правилно и силно базиране на една МЛМ-компания и нейният бизнес в която и да е страна е необходим опитен, силен и качествен линеен бизнесмен, който да откупи франчайза за страната. Този човек трябва добре да познава системите на МЛМ-а и потенциала за генериране на сериозни печалби от тях. Трябва да е притежава търпението и капитала, които да му позволят, даподпомогне и изчака истинското равитие на една МЛМ-структура. А вече развила се, тя ще носи качествени печалби, с които по-голямата част от линейните бизнеси няма да могат да се похвалят.
Много добре помня зората на франчайза (първите бензиностанции на ОМВ, на Шел, KFC и тн.). И на тях се гледаше с тотално недоверие и насмешка. Сега какво е положението....
Това очаква и МЛМ-а, стига бизнеса в България да разбере, че той е златна мина!!! А не да му се противопоставя всячески!
Един последен паралел - в Щатите отдавна и гиганти като Кока Кола работят на МЛМ-принцип.
Уникални възможности
с ФМ Груп България
fm_group_bg@abv.bg
http://www.facebook.com/fmgroupbulgaria
+359886748064
+359886748024
+359896812773
++359877977747
ФМ Груп България
 
Мнения: 9
Регистриран на: Пет Фев 24, 2012 12:25 pm

Re: Критерии за сравнение

Мнениеот Yavor Yanakiev » Вто Дек 11, 2012 3:28 am

Това, което 404i е написал, е директна извадка от сайта на Forever Living Products - така че е нормално по тези критерии те да покриват всичко :) Всяка компания може да каже, че нещата, които тя покрива, са най-важните и затова тя е най-добрата :)
Yavor Yanakiev
 
Мнения: 4
Регистриран на: Вто Дек 11, 2012 1:04 am

Предишна

Назад към Сравнения на МЛМ компании

 


  • { RELATED_TOPICS }
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта