Реших, че и тази тема ми е интересна и че имам какво да споделя от моя предишен опит.
Не мога да кажа колко по различен е мрежовият бизнес от традиционния, но смятам, че има добри практики, които всеки себеуважаващ се човек/търговец може да спазва, за да е успешен.
В практиката ми до момента винаги съм била връзката на съответния бизнес с клиента. Независимо какво съм продавала - софтуер и уеб услуги, кредити и консултации, фотографски проекти, реклама в списания и т.н., аз съм се водила от няколко неща:
1. Да бъда себе си - личността, която съм, с позицията, която изповядвам, без да преигравам, без да се преструвам, без да съм фалшива.
Има една максима, че хората купуват от хора, които харесват.
Мисля, че е на 100% вярна.
2. Била съм вътрешно убедена, че продаваната услуга или продукт ще са от полза за клиента.
3. Била съм винаги позитивна и ентусиаст. Хората се заразяват от ентусиазма.
4. И най-вече, не действайте клиширано. Намерете индивидуален подход към всеки отделен човек. Накарайте го да се чувства специален, накарайте го да ви се довери. Само достигайки до него, ще можете да му предложите точното решение на неговия проблем.
Така се създават дълготрайни отношения. И в бъдеще ще можете да разчитате на този човек, както и той на вас.
Не пестете време и усилия, за да се подготвите за срещата с клиент.
Нека продажбата да не е единствената ви и крайна цел... има и други по-важни неща...